[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
سایر پایگاه های انجمن


..
:: دوره 9، شماره 2 - ( 3-1397 ) ::
دوره 9 شماره 2 صفحات 16-11 برگشت به فهرست نسخه ها
طراحی و پیاده سازی سیستم مکان مبنا برای تبلیغات هدفمند
مصطفی عزیزخانی ، محمدرضا ملک
چکیده:   (3081 مشاهده)

امروزه، تبلیغات تلفن همراه رشد زیادی داشته است. این تبلیغات ابزار کارایی برای ترویج محصولات و خدمات شرکت‌های ملی یا محلی شده است. یکی از خصوصیات تلفن‌های همراه دسترسی به این ابزار در شرایط و زمان‌های مختلف است. شرکت‌ها با صرف هزینه‌های زیاد و با تهیه اطلاعات متنی یا تصویری مهیج به تبلیغ محصولات خود می‌پردازند. در این تحقیق سیستمی برای تعامل کارآمدتر و مؤثرتر بین شرکت‌ها و مشتریان طراحی و پیاده‌سازی شده است. از ویژگی‌های این سیستم می‌توان به بافت آگاه بودن و دارا بودن رابط کاربری همراه و ارائه سرویس مکان‌مبنا اشاره کرد. این ویژگی‌ها شرکت‌ها را قادر به تبلیغات هدفمند می‌سازد. تبلیغات به شکل مؤثری به دست جامعه که هدف شرکت‌ها می باشد، ارسال می‌شود. در انتها، سیستم مورد ارزیابی قرار گرفت. نتایج ارزیابی کاهش هزینه‌ها و تأثیر بیشتر تبلیغات را نشان می‌دهد.

واژه‌های کلیدی: خدمات مکان مبنا، تبلیغات هدفمند، بافت آگاه، شخصی سازی
متن کامل [PDF 645 kb]   (993 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: سامانه های اطلاعات مکانی
ارسال پیام به نویسنده مسئول

ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML   English Abstract   Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Azizkhani M, Malek M R. Design and Implementation of Location-based Service for Targeted Advertising. GEJ 2018; 9 (2) :11-16
URL: http://gej.issgeac.ir/article-1-232-fa.html

عزیزخانی مصطفی، ملک محمدرضا. طراحی و پیاده سازی سیستم مکان مبنا برای تبلیغات هدفمند. نشریه علمی ترویجی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی. 1397; 9 (2) :11-16

URL: http://gej.issgeac.ir/article-1-232-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 9، شماره 2 - ( 3-1397 ) برگشت به فهرست نسخه ها
نشریه علمی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی Geospatial Engineering Journal